Gelombang Turun Pak Lah Hadhari

Lewat malam tadi saya merima panggilan dari seorang kenalan yang sedang meronda sekitar ibukota. Beliau memberitahu saya bahawa terdapat beberapa sepanduk yang mendesak Pak Lah berundur tergantung dibeberapa jejantas pejalan kaki sekitar Kuala Lumpur.

Saya pun bergegas keluar untuk merakam gambar sepanduk2 tersebut sebelum pihak lain menarik nya turun. Dibawah ini ialah sebahagian daripada luahan perasaan masyarakat terhadap Pak Lah yang sempat saya rakam. Mungkin ada lagi yang saya tertinggal dan tak sempat dirakam. - Minaq Jinggo

Jejantas PUSRAWI Jalan Tun Razak

Jejantas Kg Baru

Jejantas Jalan Jelatek

Jejantas Pandan Indah MRR2
Jejantas Ampang Point

Jejantas selepas Hotel Flamingo mengarah Hulu Kelang
Jejantas Ulu Kelang



Jejantas Wangsa Melawati dekat Stesyen Petronas
Jejantas Taman Melawati
Jejantas depan Giant Taman Permata




No comments: